Co snižuje cenu vašeho bytu při prodeji? 3. díl

V první dvou dílech tohoto článku (1. díl, 2. díl) jste se už dozvěděli, že pro úspěšný prodej jsou klíčové dvě věci. Správně stanovená nabídková cena bytu a jeho prezentace. Pokazit však můžete prodej i v dalších věcech. Jednou z nich je špatná propagace bytu.

Když se prodávající rozhodnou svůj byt prodávat sami, vsadí většinou jen na jeden prodejní kanál. Vyberou si jeden inzertní server a tím to končí. Je to velká škoda, protože tak přicházejí o mnoho zájemců.

Cílem je, aby zájemců bylo co nejvíce. Při prodeji vám to dává mnohem silnější vyjednávací pozici. Nemusíte potom přistupovat na všechny podmínky, které kupující žádají. Můžete si z kupujících vybírat a dát přednost těm, se kterými se vám bude jednat lépe.

Jaké chyby můžete při prodeji svého bytu zbytečně udělat, se dozvíte v tomto praktickém e-booku. >>

Inzerce

Osobně propaguji nabídky bytů svých klientů tak, že je uveřejním na více než 30 realitních portálech. Jen je vložit na inzertní portály nestačí. Starám se i o to, aby se udržovaly na předních pozicích. Toho dosáhnete tak, že budete inzerát tak zvaně topovat.

Databáze kupujících

Dalším způsobem propagace je oslovení vlastní databáze kupujících, kterou každá realitní kancelář nebo sám realitní makléř má. Vaše nabídka se tak dostane k dalším zájemcům, kteří jen čekají na to, až přijde nějaká zajímavá nabídka.

Mou databázi tvoří klienti, kteří se ke mně nejčastěji dostanou přes můj projekt www.koupimprvnibyt.cz.

Banner/plachta na domě

Třetí možností je vyvěšení banneru/plachty třeba na balkónu prodávaného bytu. I mezi sousedy můžete často najít zájemce. Pokud vás zastupuje realitní makléř, určitě této možnosti využije.

PPC reklama

Na potenciální kupující můžete cílit i prostřednictvím PPC reklamy. Jde o online reklamu, kdy platíte jen za proklik na vaši reklamu (price per click). Můžete ji spustit na příklad v prostředí Facebooku, Instagramu, Googlu nebo Seznamu.

Výhodou je, že můžete cílit na velmi relevantní okruhy uživatelů. Nastavení této reklamy chce už více online marketingových zkušeností. Pro své klienty tuto formu reklamy používám.

Sociální sítě

Jste na facebooku nebo jiné sociální síti? Dejte odkaz na svou nabídku i tam, ať se šíří co nejdál. Sociální sítě dokážou někdy úplné divy. Sám je aktivně využívám. Připojte se ke mně: Faceboook, Youtube, Linkedin

Začtěte se do dalšího dílu tohoto článku. Zjistíte, jak můžete přijít zbytečně o další peníze při prodeji bytu.

Odebírejte nové články na váš e-mail, a navíc získejte ZDARMA praktický e-book 5 nejčastějších chyb při prodeji bytu.

David Přikryl
Jsem autor projektu Jak prodat svůj byt a realitní makléř v jedné osoběŽiji v Praze, kde svým klientům pomáhám při koupi a prodeji bytu. Jsem členem komunity nezávislých realitních makléřů Qara (Quality Assured Real Estate Advisors), která mi poskytuje vynikající podporu a zázemí, abych mohl svou práci odvádět perfektně. Soustředím se víc na kvalitu než kvantitu, a proto se věnuji jen malému počtu zakázek, abych je mohl zpracovat kvalitně. Baví mě dělat složité obchody, protože mě profesně posouvají dál. Více o mně zde.>> Nechcete být na prodej bytu sami? Rád vám pomůžu. Více zde.>>

Chcete zjistit, za kolik prodáte svůj byt v Praze právě teď? Zjistěte to z pohodlí svého domova.

Odebírejte nové články na váš e-mail.

Navíc získejte ZDARMA praktický e-book 5 nejčastějších chyb při prodeji bytu.

Nechte se profesionálně zastupovat při prodeji svého bytu v Praze a prodejte svůj byt za nejlepší cenu, rychle a bezpečně.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů